fbpx

22 Січня 2019

Обвал моста в Брюсселі. Яка ситуація з мостами в Україні?

    В столиці Бельгії в четвер, 17 січня, відбулася аварія на мосту через канал Віллербрук. Через це водне з’єднання Брюсселя з містами було заблоковано до суботи. На щастя, під час аварії ніхто на загинув.
    В Україні також були подібні ситуації. Варто лише згадати Шулявський міст, частина якого обвалилася взимку 2017 року.
    Свого часу замміністра Мінрегіону Лев Парцхаладзе заявив, що всі мости мають бути обладнані дистанційними датчиками контролю.
      "Адже мостові конструкції - це інженерні споруди, які мають підвищену значимість. Вплив зовнішніх факторів на них великий, що призводить до поступового зносу елементів конструкцій і може викликати його передчасне руйнування. Наслідки можуть бути жахливі, варто тільки згадати нещодавню трагедію в Генуї - людські жертви, значні фінансові витрати на відновлення. Моніторинг стану конструкцій потрібен саме для запобігання таких аварій", - написав заступник міністра.
      Переваги використання нашої системи:
    • Інтегровані рішення. Ми пропонуємо комплексні рішення з використанням волоконно-оптичних, провідних та безпровідних технологій передачі даних, використанням датчиків з різними інтерфейсами та принципами роботи, необхідних для контролю фізичних величин, що характеризують стан мостів.
    • Оптимізована безпека та підтримка. Системи моніторингу надають достовірні дані про конструктивний стан мосту.
    • Подовження терміну служби старих мостів. Напрацювання баз даних, що відображають стан мостів в різних умовах та при різних навантаженнях під час експлуатації, надання їх для подальшого аналізу з метою оцінки поточного стану конструкції та визначення необхідності у проведенні ремонтів, капітальних ремонтів або демонтажу.
    • Негайна оцінка безпеки мостів після надзвичайних подій. Визначення стану мостів після землетрусів, ударів, штормів або вибухів.
      Як виглядає автоматична система контролю стану мостів компанії «Банкомзв’язок»:
      Тож для того, щоб в Україні не було обвалів мостів, всі вони повинні мати:
      1. Стаціонарний нахиломір
      2. Стаціонарний одноосний щілиномір
      3. Локальний концентратор даних
      4. Оголовок інклінометра
      5. Контролер інклінометра
      6. Направляюча трубка інклінометра
      7. Датчики стаціонарного інклінометра
      8. Стаціонарний тензометр
      9. Стаціонарний двох або трьохосний щілиномір
      • Все це утворюєавтоматичну систему контролю стану мостів дистанційного контролю. Після встановлення цих датчиків ми зможемо реагувати на проблеми ще до того, як вони виникнуть. Й цим збережемо безліч життів та коштів.
        АТ «Банкомзв’язок» - робимо життя безпечнішим!